viernes, 25 de julio de 2014

Postals viatgeres / Postales viajeras.

 
Hola!, Avui us vull parlar de la iniciativa #postales viajeras del blog milowcost de Carmen Tébar. Es tracta de tornar a escriure postals i enviar-les per correu tradicional. La idea em va encantar, tornar a sentir aquella il·lusió quan obres la bústia i veus que hi ha quelcom més que paperassa o cartes del banc. La veritat és que feia molt de temps que buscava col·laborar en una proposta com aquesta i quan la vaig trobar m'hi vaig posar de ple. El cas és que pots comprar les postals o les pots fer tu mateixa, i en el meu cas he escollit la segona opció. Em sembla molt més personalitzat i més entretingut. Us deixo totes les postals viatgeres que he anat fent aquests dies.

Hola!, hoy os quería hablar de la iniciativa #postales viajeras del blog milowcost de Carmen Tébar. Se trata de volver a escribir postales y enviarlas por correo tradicional. La idea me encantó, volver a sentir aquella ilusión cuando abres el buzón y ves que hay algo más que papeleo o cartas del banco. La verdad es que hacia mucho tiempo que buscaba colaborar es un proyecto como este, así que en cuanto lo encontré me puse de lleno. La cuestión es que puedes comprar las postales o bien hacerlas tu mismo, y en mi caso he elegido la segunda opción. Me parece mucho más personal y entretenido. Os dejo todas las postales viajeras que he ido haciendo estos días.











Quan vagi ampliant la col·lecció us aniré informant. Espero que us agradin!
Cuando vaya ampliando la colección os iré informando. Espero que os gusten!

2 comentarios:

  1. A veure si la propera cegada tingues la sort de rebre una teva perqué son precioses.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A veure si em toca!! me n'alegro que t'agradin Yolanda. Gràcies per la visita!!

      Eliminar