sábado, 17 de mayo de 2014

Tutorial: Targetes de visita personalitzades. 100% DIY.

Hola! Avui us porto el meu primer tutorial, i quina millor manera que explicant-vos com he realitzat les meves pròpies targetes de visita. La veritat és que pot ser si hagués de dedicar-m'hi professionalment la relació qualitat - preu no em sortiria a compte, ja que tot el procés està fet a mà i amb la impressora de casa. Bé, el cas és que si us interessa la idea, aquí us deixo els passos que he seguit:


1.- Amb el programa d'editor de textos (word en el meu cas) he dissenyat les targetes. He fet una taula de 2 columnes per 5 files i les cel·les d'aquesta tenien la mesura de 5'5 cm d'alt per 9 cm d'ample. A dins de cada cel·la he escrit les meves dades personals. Jo he fet les targetes en posició vertical, per tant a l'hora d'escriure he seleccionat l'eina de direcció de text perquè em quedés així.

2.- En un altre document de word he preparat les imatges del meu logo, per imprimir-les després en un full d'etiquetes (jo he fet servir APLI DinA4 12 etiquetes). Normalment qualsevol tipus d'etiquetes autoadhesives per imprimir et proporcionen una plantilla a la seva pàgina web. 

 

3.- Imprimir els dos documents en els papers corresponents, guillotinar les targetes i perforar el logo amb el troquel de cercle, enganxar i llestos!






Espero que us hagi agradat!. Fins aviat!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario