lunes, 19 de mayo de 2014

LO Felicidades Ester.


Hola!, A partir d'avui he pensat a publicar els meus post de manera bilingüe, certament jo sóc bilingüe però no m'ho havia plantejat fins ara :)

Hola!, a partir de hoy he pensado en publicar mis post de forma bilingüe, de hecho yo soy bilingüe pero no me lo habia planteado hasta ahora, disculpadme :)

Aquest cap de setmana ha estat l'aniversari de la meva cunyada i vaig pensar a regalar-li quelcom personal, així que vaig elaborar un LO senzill amb la paraula felicitats, tres fotos seves i alguns segells. Tot plegat amb un estil molt neutre, basat en colors blanc i negre, ja que com a fons d'inspiració vaig fer servir un paper d'estil chalkboard de la col·lecció Chalk studio II of My mind's eye. 

Este fin de semana ha sido el cumpleaños de mi cuñada y pensé en regalarle algo personal, así que elaboré un senzillo LO con la palabra felicidades, tres fotos suyas y algunos sellos. En conjunto con un estilo muy neutro, basado en colores blanco y negro, ya que como fondo de inspiración usé un papel de estilo chalkboard de la colección Chalk Studio II of my mind's eye.

Aqui us deixo el resultat i alguns petits detalls. La paraula felicitats i el meu segell els vaig fer amb pols d'embossing blanc, i el seu nom i l'any amb unes lletres de l'alfabet Yo-yo de Dear Lizzy en color turquesa.

Aquí os dejo el resultado, y algunos detalles. La palabra felicidades y mi sello los hice con polvo de embossing blanco y para su nombre y la fecha usé unas letras del alfabeto Yo-yo de Dear Lizzi en color turquesa.

 

Espero que us hagi agradat, fins aviat!

Espero que os haya gustado. ¡Hasta pronto! 

 

2 comentarios: