miércoles, 23 de abril de 2014

Sant Jordi 2014.

Hola! avui us vull parlar de les meves adquisicions d'aquest Sant Jordi 2014. El primer que ha caigut a les meves mans ha estat una petita publicació d'edició limitada: Barcelona Handmade. Una guia de "The crafty days", editat per L'anacrònica. A dins d'aquesta guia pots trobar des de botigues a llocs inspiradors que no et pots deixar perdre.



El següent llibre ha estat: Guía práctica del scrapbooking. Alison Lindsay, editorial Libsa. Encara l'he de llegir en profunditat, però fent una lectura en diagonal he vist que hi ha idees, projectes, tècniques i molts exemples pas a pas. Més endavant ja us explicaré que m'ha semblat.
 
  
 La darrera adquisició ha estat una publicació de Manos maravillosas: Papel creativo 2, d'Elena Roche, autora del blog: pegapapelotijeras. M'agrada molt el seu estil, i realment aquesta publicació reflexa perfectament l'ambient de treball que l'autora proposa en el seu blog.
 

Desitjo que us agradi la meva selecció i com sempre dic, ara només cal començar a somiar, doncs, si pots somiar-ho, pots fer-ho.

Feliç diada de Sant Jordi a tothom!




No hay comentarios:

Publicar un comentario