sábado, 7 de junio de 2014

Snail mail.

Hola!, avui us vull parlar d'un projecte que fa temps que vull començar. Gairebé com tot, últimament les xarxes socials són fonts d'inspiració i fa un temps em va copsar la idea de "l'snail mail". Després d'investigar una miqueta, vaig veure que la gent que seguia aquest moviment no feien més que recuperar l'enviament de cartes via correus, com es feia abans de l'arribada del correu electrònic. 

És per aquest motiu que a mi m'agradaria començar aquesta experiència i convido a tothom que vulgui col·laborar que es posi en contacte amb mi via correu electrònic (per tal de preservar les vostres dades personals i així no fer públiques les adreces de les persones que volem participar). 

 Hola!, hoy os quería hablar de un proyecto que hace tiempo que me ronda por la cabeza. Como casi todo, últimamente las redes sociales son fuentes de inspiración y hace algún tiempo me llamó la atención el concepto "Snail mail". Después de investigar un poco vi que la gente que seguía este movimiento no hacían otra cosa que recuperar el envío de cartas por correos, como se hacía antes de la llegada del correo electrónico. 

Es por este motivo que a mi me gustaría empezar con esta experiencia e invito a todo el que quiera colaborar que se ponga en contacto conmigo a través del correo electrónico (así preservamos vuestros datos personales y no hacemos publicas vuestras direcciones personales). 




Us animeu?, escriviu-me a estrellesicolors@gmail.com i us explico una miqueta més la meva idea.

Os animáis? escribidme a estrellesicolors@gmail.com y os explico un poco más mi idea.

4 comentarios: